Günlük #1

Günaydın.
Sabah 10'da kalkınca kendimi biraz tuhaf hissettim. Geç uyanmaktan vazgeçer gibiyim.Bir süredir haber bekliyordum haber geldi sanırım yeni bir işe başlıycam ve bu beni biraz heycanlandırıyor. Çünkü kısa ve uzun vade de planlarım var. Evde huzurlar biraz kaçtı.Sigaram son dalını şuanda içiyorum ve cebimde 5 kuruş param yok.
Blog yazmanın en eğlenceli tarafı da ( daha doğrusu benim blog yazmamın ) bunları kimsenin okumayacak olması. Kim bilir belki de kitle kazanırım. Annem bişeyler hazırlamış yemek yiyip geliyorum.


Ben geldiim.Yemek yedikten sonra 1 el Leauge of Legends oynadım.Uzun süredir girmiyodum. Lux'la harikalar yarattım diyebilirim(gamerrrrrrr).Afk ya rağmen oyunu kazandık.Bu arada Emenike Olympiakos'a transfer olmuş.Fenerbahçe adına mutlu Olympiakos adına gerçekten üzücü bi haber azıcık da olsa futboldan anladığımı düşünüyorum ve Emenike cidden rahatsız edici biriydi.

Blogsozluk diye biyer keşfettim artık orda bir yazarım.'' avada kedavra '' çok hoş değil mi :))))

Bugün dışarı çıkmadım , evde pinekledim durdum.

Saat 19:11 birazdan dışarı çıkıcam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Günlük #2

Değişiklik #1