Günlük #3

Biraz tatil hakkımdı...

Bugün Rumeli Kavağında bir plajdaydım.Azcık güneş ve deniz yüzü gördüm çok iyi geldi.Çok ihtiyacım vardı , biraz sıkıntılı günler geçiriyorum 10 gündür iş arıyorum ve BU-LA-MA-DIM.

LYS SONUÇLARI

Kardeşimin lys sonuçları açıklandı sanırım bu sene sınava  ikimiz beraber  hazırlanacağız.Tek fark o sayısalcı ben sözelci.

Youtube'da bi' kanal keşfettim ismi Allianz Motto Müzik harikalar kendileriyle birgün tanışmak isterim.

Bi' kaç lokma atıştırıp geliyorum.
.
.
Sigaram bitmek üzere.2 dal sigaram var saat 8 buçuk...

Hava serin ne yapsam dışarı mı çıksam diye düşünüyordum telefonum çaldı.


Basketbol oynamaya gidiyorum...

6-7 aydır oynamıyordum paslanmamışım desem sanırım abartı olmaz :)))) Çok yoruldum duş alıp yatacağım hoşçakal BLOOOOOOOOOOG

Yorumlar

  1. Türkçeyi kullanamayan lütfen blog hesabı açıp blog yazmasın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Günlük #2

Günlük #1

Değişiklik #1