Değişiklik #1

Umarım birgün ''eureka'' derim

4 Temmuz 2017 saat 16:48 de blog yazmaya karar verdim.İlk dakikalarım biraz heycan var ama olsun.Hayatı buraya yazarken bulma dileğiyle...

''Eleman Aranıyor'' 

Sanırım kendime bir iş buldum. Artık kendi paramı kendim kazanmalıyım.Fazla yük olduğumu düşünüyorum.

Çok zormuş be!

Blogspottan hiç bişey anlamadım birşeyler yazıyorum ama umarım kafamda ki style'ı oluştururum.Blogumun güzel durması gerek.


KISA VADE DE 3 PLAN                                                    UZUN VADE DE 3 PLAN

İş bul      ✔                                                                             Okulun ilk 3 taksidinin parasını biriktir  X
Black List'e başla   X                                                              Sigarayı bırak   X
Blog için güzel bi tema bul X                                                   Düzenli spor yap  X

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Günlük #2

Günlük #1